fredag 16. september 2011

Når en starter på nytt


... Når en sletter ens innlegg for å starte bloggen helt på nytt kan det være vanskelig å vite hva man skal starte å blogge om. Skal man starte med hvorfor man starter blankt, eller hvorfor det gamle er slettet? Nei, det gidder jeg ikke.

Nå er jeg rett og slett inspirert av "Vanessa" fra tv-serien hotel cæsar med hvordan hun legger ut innlegg, og de er ganske så vimsete. Noen innlegg kommer selvfølgelig til å være mer seriøse enn andre, men nå er jeg litt ute etter å ha det moro med bloggen. Jeg orker ikke å tenke at man må hele tiden skrive noe bra, når man bare kan legge noe tullete. Blogger er jo tross alt om alt og ingenting.

Uansett. Dere ser bildet som jeg har tatt fra min iphone? Nå skal dere få en liten historie, en morsom en! Idag fucka iphonen min opp når den skulle oppdatere seg på itunes. Jeg trodde selvfølgelig den var ødelagt, men takket være Gunnar gikk det greit..... til slutt! ;) Uansett. Jeg tok et bilde, for i det øyeblikket var jeg i skikkelig tulle-humør. Jeg hadde bildet som bakgrunn og sa til Ingvild at iphonen hadde hengt seg. Jeg kunne liksom ikke komme inn på noe som helst. Ingvild så helt forskrekket ut og tenkte sikkert: Stakkars vesle Katrine, nå igjen? Og selvfølgelig når jeg er så klønete tok det ikke lang tid før jeg var uheldig med å trykke fram til programmene hvor man faktisk kunne trykke seg inn. Vi alle lo godt. BTW. Sindri kødda med det samme igår, hvor han gjorde det mot Gunnar. Jada, vi har det gøy vi!


- Katrine

2 kommentarer:

  1. Humor er en god ting. Btw - selvdigger!!;) Men jeg digger deg likevel :D

    SvarSlett
  2. Hvordan kan du endre files på forsida i mobilen din??

    Jeg finner ikke ut hvordan man gjörer det. Må man koble sammen data og iphone??

    Klemmer :)

    SvarSlett