onsdag 21. september 2011

Uflaks, og kun i Norge.

Noen har hell her i livet, mens andre sliter.
Noen får sjelden en skramme på kroppen, mens noen andre blir nesten skada for livet.
En ting har vi funnet ut her i kollektivet, og det er at Sindri er tidenes ulykkesfugl. Det som jeg synes er verst er at jeg ALLTID har vært til stede når han har blitt skada. Er det han som har uflaks, eller har jeg en dårlig energi som blir lagt over på han? Et spørsmål som vi trolig ikke får funnet ut av. Ingvild påstår også at hun og Gunnar er plettfri for skader på kroppen, og at Sindri burde være i nærheten av dem istedenfor meg. Tror nesten vi må gjøre en forskning på dette.

Sindri flyttet hit i mai, og skadet allerede ryggen da han stupte ut i sjøen. Det var hans første bade-tur, og det ble den siste i 2011

Han brakk armen etter at jeg motiverte han til å lekesloss.

Nå brant han nettopp tommelen etter å ha laga middag til meg, og jeg selvfølgelig sto rett ved siden av.


Uflaks her og der. Det tar visst aldri slutt? Stakkars Ingvild som stadig setter på plaster og stikker innom apoteket for å kjøpe ibux til han. Vi kan si han har flaks i uflaks hvor han i det minste får den hjelpen han trenger.

Sindri, bestevenn. God bedring!




Bildet som er øverst ble tatt på legevakta hvor jeg hadde nettopp vært på gråten av skyld, og Sindri dopa på lykkepiller.

Bildet under ble tatt ikveld hvor Ingvild trøster Sindri med et plaster på tommelen

1 kommentar:

  1. Hehe, hadde det vært mulig å samle opp studiepoeng på slikt, så hadde jeg vel vært utdanna sårpleier nå:P

    SvarSlett